Näset padel Club

PADEL NÄR DET ÄR SOM BÄST

Vi provade padel för första gången 2004 på Mallorca. Då bestämde vi oss för att en dag öppna en egen padelbana. 2011 blev det verklighet då vi öppnade Sveriges tredje padelbana i Falsterbo.

Efter 10 år som Padelfantaster bestämde vi oss för att bygga en ny anläggning med, som vi ser det, perfekta förutsättningar för padelspel. 2015 öppnade vi NPC Fosie, i Malmö. Här har vi två Padel Court RS banor med det bästa konstgräsunderlaget på marknaden från Unisport, ett effektivt ljusflöde, bra takhöjd och ett behagligt klimat. Här finns även lounge och konferensdel.

Våren 2019 öppnades bana 2 i Falsterbo och hösten 2019 öppnade vi ännu en hall med 3 banor i Vellinge, även dessa i absolut toppklass. Hösten 2020 utökade vi i Vellinge med ytterligare 3 banor. 2021 fortsatte vi att utveckla Vellinge till ett komplett Padelcenter då vi öppnade 2 utomhusbanor i direkt anslutning till hallen.

Vi kan nu erbjuda våra spelare 6 banor inomhus och 2 banor utomhus i Vellinge, 2 banor inomhus i Malmö och 2 banor utomhus i Falsterbo.

NPC_FosieBanor_DSC02257.jpg

ÖPPETTIDER

MALMÖ och Vellinge

Vardagar 05.00 – 24.00
Helger 07.00 – 24.00

FALSTERBO

Öppet när det är ljust och vädret tillåter spel.

DSC04248.jpg

Vår loungE

Vår målsättning är att skapa en naturlig plats där man vill starta, fortsätta eller avsluta sin arbetsdag i samband med sitt Padelspel. En utmärkt plats när man vill komma bort från sitt kontor för att arbeta själv eller för att ha möten med sina kollegor.

På kvällar och helger umgås vi i loungen med sport i fokus.

SAKER SOM ÄR VIKTIGA FÖR OSS OCH VÅRA MEDLEMMAR

Vi ska vara Sveriges trevligaste padelklubb. För att nå dit har vi en gemensam klubbpolicy som vi vill att alla som spelar hos oss följer. Vänligen läs igenom detta innan du bokar våra banor.

1. HA ROLIGT!

Glädje är det viktigaste hos oss.

2. RESPEKT FÖR VARANDRA

För att vi ska kunna spela och ha roligt tillsammans är ett bra bemötande mot varandra ett måste. Alla kommer att må bättre om vi bemöter varandra med respekt. Vi behöver inte vara tysta på banan men vi får inte störa övriga som är i hallen. Vi är rädda om lounge, omklädningsrum, banor, och övriga utrymmen. Vi slänger aldrig skräp eller spottar snus i annat än papperskorgar. Vi plockar alltid undan efter oss och håller rent och snyggt.

3. NOLLTOLERANS

Vi tolererar inte någon form av rasism, sexism, nedlåtande kommentarer eller mobbing gentemot vare sig personal, medlemmar eller övriga gäster.

4. PROBLEM

Om du upplever något som du inte mår bra av, någon som inte uppfyller ovan eller om det är något som inte fungerar, är det viktigt att vi får reda på detta så vi kan hjälpa till. Du kan prata med Victor eller Jonas.

STYRELSEN i föreningen Näset Padel Club består av;

Ordförande Magnus Mårtensson, 0707 93 03 43